dijous, 17 de gener del 2008

L'excursió a Benicàssim

L'any passat els alumnes de 2º i 3º, vam fer una excursió blava a Benicàssim. Entre les activitats proposades vam fer vela i piragüisme a l'escola de la mar. Va ser la primera setmana d'octubre. Els alumnes i els professors (Emili, Lina, Jose Maria, Mª Carmen), varem aprendre totes les parts de la vela, quina vela hi havia que utilitzar a cada estona, portar nosaltres el timó, fer piraigua....

El primer dia vàrem organitzar el que anàvem a fer durant tota la setmana. Cada matí agafàvem l'autobús i anàvem a l'escola. Ens donaven deu minuts de teoria i vàrem fer grups. Alguns tenien pel matí vela i per la vesprada piragüisme i l'altre grup a l'inrevés. Anàvem a dinar amb l' autobús a l'hotel i tornàvem una altra vegada.

Després de fer l'activitat que ens tocava ens rentaven i després cada vesprada feiem diferents coses, un dia varem anar a la platja a jugar, un altre dia al camp de futbol i moltes coses divertidíssimes. Tornàvem a l'hotel i anàvem a menjar i després fins les dotze feiem ball a la discoteca, ball a la terrassa, etc.

Aquest any tambè varem anar 36 alumnes de 2º, 3º i 4º. La durada de l'estada serà des del dia 1 fins el 5 d' octubre. El total que aquest any s'ha pagat ha sigut de 200 euros i vam decidir que pagaríem un poc cada mes. Ens van acompanyar Jose Maria i Manolo els primers dies i després se'n va anar Manolo i va vindre Lina. El primer dia varem anar directament a l'escola de la mar. Varem fer el grups i varem vore als monitors que també estaven l'any passat.

Despres varem anar a l'hotel que no va ser el mateix que l'any passat. Varem desfer les maletes i varem dinar. Després tornàrem a l'escola i varem fer les activitats. Tots els matins ens alçavem a les 8:15, desdejunàvem i agafàvem l'autobús per a anar a l'escola. Feiem 30 minuts de teoria i anàvem a fer l'activitat que ens tocava. Per la vesprada anàvem a l'hotel berenàvem i fins a les 8 feiem coses amb el monitor de temps lliure.

Un dia vàrem anar a la platja, un altre dia vam fer jocs a la piscina, jocs de taula... Per la nit després de sopar feiem 30 minuts de jocs amb el monitor i després fins a les 11 teníem temps lliure. Ho vam passar molt bé. Per a repetir.

Sandra Lázaro i Estefania Vicent.